FAQs
Bestilling
Hvordan bestiller jeg?
Hvordan bestiller jeg?
Find de ønskede produkter og tilføj dem til indkøbskurven. Gå derefter til kassen, hvorfra du bliver guidet gennem hele købsforløbet.
Kan jeg tale med jer?
Kan jeg tale med jer?
Ja, naturligvis - vi er også en helt almindelig butik og besvarer telefonen på +45 97 82 39 00 i vores åbningstider. Hvis vi har travlt med at ekspedere kunder og ikke kan tage telefonen, er du meget velkommen til at sende os en email på info@lemvigindkob.dk. Du kan også benytte chat-funktionen her på siden.
Levering
Hvilke lande sender I til?
Hvilke lande sender I til?
Vi sender til Danmark og EU-landene. Vi kan desværre ikke i øjeblikket sende til lande som Færøerne, Grønland, Norge og Storbritannien.
Ombytning & Returnering
Hvordan kan jeg bytte en vare?
Hvordan kan jeg bytte en vare?
Hvis du har købt en vare og fx ønsker at bytte til en anden størrelse, kan du blot bestille den nye vare og returnere den gamle.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Den nemmeste måde er at benytte vores returportal, hvor du indtaster ordrenummer og email. Herefter bliver du guidet gennem processen.
Hvor lang tid kan jeg bytte eller returnere en vare?
Hvor lang tid kan jeg bytte eller returnere en vare?
Du har altid 14 dages returret, når du handler hos os. Julegaver købt i november og december kan dog byttes eller returneres frem til 8. januar.
Hvad koster det at returnere en vare?
Hvad koster det at returnere en vare?
Det koster ikke noget at returnere en vare i vores butikker. Hvis du sender varen, betaler du selv for fragten. Du kan også benytte vores labelfri returportal, som pt koster 49 kr. til delvis dækning af fragt- og håndteringsomkostninger.